Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád stanovuje pravidla a postupy pro podávání a vyřizování reklamací mých klientů.

KlIentem se rozumí fyzická či právnická osoba, které poskytuji realitní služby.

Shledá-li klient, že jsem neposkytla všechny dohodnuté realitní služby nebo nebyly provedeny v dostatečné kvalitě, je oprávněn mé služby reklamovat. 

Přijímání reklamace 

Klient je oprávněn uplatnit reklamaci:

písemně doporučeným dopisem na adresu: Jana Sedláčková, Březová 1535, 511 01 Turnov,

nebo osobně na adrese Jana Sedláčková, Březová 1535, 511 01 Turnov v běžné pracovní době, kde s ním bude sepsán protokol o reklamaci,

nebo elektronicky datovou schránkou č. w3kb547.

Přijetí reklamace klientovi obratem písemně potvrdím.

Reklamace nebude přijata, pokud osoba, která ji podala, není mým klientem, tzn. neposkytuji jí realitní služby, a/nebo se reklamace netýká mých realitních služeb.

Náležitosti reklamace

Klient v reklamaci musí uvést: 

- jméno a příjmení / název společnosti

- jeho bydliště / sídlo a ev. kontaktní adresu, je-li odlišná

- telefonní a e-mailový kontakt

- předmět reklamace, tzn. konkrétní popis a identifikaci problému, nedostatku atd.

- jak požaduje reklamaci vyřešit

Dále klient doloží kopie smluv, dokumentů či jiné podklady, které se reklamace týkají a/nebo prokazují vadné plnění.

Průběh reklamace

Klient uplatní svou reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co nastane skutečnost pro její uplatnění. 

Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace, pokud se  písemně nedohodneme jinak.

Nebudou-li podklady k reklamaci dodané klientem úplné a/nebo dostačující pro její posouzení, vyhrazuji si právo požádat klienta o doplnění chybějících podkladů. Lhůta k vyřízení reklamace pak začíná běžet ode dne, co klient doloží veškeré chybějící podklady. Nedoplní-li klient podklady do 15 pracovních dnů od  vyzvání k doplnění, uzavřu reklamaci jako neoprávněnou.

O způsobu vyřízení reklamace budu klienta informovat písemně doporučeným dopisem, pokud se  nedohodneme jinak. V případě, že reklamace bude zamítnuta, zašlu klientovi odůvodnění.

V případě, že klient - spotřebitel nebude souhlasit s vyřízením reklamace, je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci s návrhem na mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.

 

 

Používání cookies - aby web fungoval jak má:

Abyste na webu snadno našli to, co hledáte, potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" všechny cookies jednoduše povolíte.

Cookies jsou malé soubory, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle nich vás na našem webu poznáme a zobrazíme vám web tak, aby všechno fungovalo správně a podle vašich preferencí. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst zde.

Nastavení