Reklamační řád stanovuje pravidla a postupy pro podávání a vyřizování reklamací mých klientů.
KlIentem se rozumí fyzická či právnická osoba, které poskytuji realitní služby.
Shledá-li klient, že jsem neposkytla všechny dohodnuté realitní služby nebo nebyly provedeny v dostatečné kvalitě, je oprávněn mé služby reklamovat.
Přijímání reklamace
Klient je oprávněn uplatnit reklamaci:
písemně doporučeným dopisem na adresu: Jana Sedláčková, Březová 1535, 511 01 Turnov,
nebo osobně na adrese Jana Sedláčková, Březová 1535, 511 01 Turnov v běžné pracovní době, kde s ním bude sepsán protokol o reklamaci,
nebo elektronicky datovou schránkou č. w3kb547.
Reklamace nebude přijata, pokud osoba, která ji podala, není mým klientem, tzn. neposkytuji jí realitní služby, a/nebo se reklamace netýká mých realitních služeb.
Náležitosti reklamace
Klient v reklamaci musí uvést:
- jméno a příjmení / název společnosti
- jeho bydliště / sídlo a ev. kontaktní adresu, je-li odlišná
- telefonní a e-mailový kontakt
- předmět reklamace, tzn. konkrétní popis a identifikaci problému, nedostatku atd.
- jak požaduje reklamaci vyřešit
Dále klient doloží kopie smluv, dokumentů či jiné podklady, které se reklamace týkají a/nebo prokazují vadné plnění.
Klient uplatní svou reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co nastane skutečnost pro její uplatnění.
Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace, pokud se písemně nedohodneme jinak.
Nebudou-li podklady k reklamaci dodané klientem úplné a/nebo dostačující pro její posouzení, vyhrazuji si právo požádat klienta o doplnění chybějících podkladů. Lhůta k vyřízení reklamace pak začíná běžet ode dne, co klient doloží veškeré chybějící podklady. Nedoplní-li klient podklady do 15 pracovních dnů od vyzvání k doplnění, uzavřu reklamaci jako neoprávněnou.
O způsobu vyřízení reklamace budu klienta informovat písemně doporučeným dopisem, pokud se nedohodneme jinak. V případě, že reklamace bude zamítnuta, zašlu klientovi odůvodnění.
V případě, že klient - spotřebitel nebude souhlasit s vyřízením reklamace, je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci s návrhem na mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.